Regulamin

Regulamin sklepu Soledo Polska

Właścicielem sklepu internetowego soledopolska.pl jest:

SOLEDO Walaszczyk, Parzyjagła Sp. J.
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
NIP: 9492234339

Kontakt:

SOLEDO Walaszczyk, Parzyjagła Sp. J.
ul. Krakowska 45
42-200 Częstochowa
e-mailbiuro@soledopolska.pl

Sklep internetowy soledopolska.pl prowadzi sprzedaż artykułów dziecięcych – sprawdzonych producentów oraz importerów, których znaki towarowe oraz posiadana marka gwarantują swoim klientom i użytkownikom wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz satysfakcję z użytkowania.
Producenci zobowiązani są na swoich produktach umieszczać wszystkie niezbędne i wymagane odpowiednimi przepisami stosowane oznaczenia posiadanych certyfikatów, atestów i norm.
Sklep soledopolska.pl do prezentacji produktów stosuje dane techniczne, opisy, zdjęcia, multimedia itp. pozyskiwane z oficjalnych źródeł pochodzących bezpośrednio od producentów/importerów.
Wszystkie towary, nazwy oraz znaki handlowe w naszym sklepie używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.



§ 1. Zamówienia

1. Sklep internetowy soledopolska.pl czynny jest przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. W tym czasie można przeglądać prezentowane oferty handlowe, składać zamówienia do koszyka, wypełniać formularze oraz przesyłać pisemną komunikację za pomocą poczty email.

2. Komunikacja zwrotna oraz obsługa zamówień sklepu internetowego odbywa się w godzinach pracy sklepu internetowego tj.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.00

3. Zamówienia można składać wyłącznie poprzez platformę sklepu internetowego 
– „po zalogowaniu się” – w panelu klienta

– bez logowania się – jako „gość” 

  1. Prawidłowe złożenie zamówienia wymaga podania przez Klienta prawdziwych danych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia i wysyłki:
    – zamawiany produkt/produkty – marki, modelu i kolor zamawianego towaru
    – zamówiona ilość
    – sposób i uzgodniony termin dostarczenia
    – całkowity koszt dostawy
    – forma płatności
    – adres dostawy
    – dane kontaktowe nr telefonu, adres e-mail zamawiającego

    5. Wszystkie otrzymane zamówienie – są automatycznie potwierdzane przez sklep internetowy.

    6. Istnieje możliwość w niektórych sytuacjach, że obsługa sklepu kontaktuje się na podane przez Klienta dane kontaktowe w celu: wyjaśnienia, doprecyzowania i ustalenia indywidualnych warunków realizacji zamówienia.

    7. Przedmiotem sprzedaży są produkty przedstawione w ofercie sklepu internetowego. Duża część produktów dostępna jest w magazynie Sprzedającego. Czas realizacji wynosi zazwyczaj do kilku dni roboczych. Może występować sytuacja gdy dany produkt na daną chwilę nie jest dostępny w magazynie Sprzedającego i/lub Producenta/Importera. Wówczas indywidualnie a po informacji od Producenta/Importera ustalany jest czas dostawy produktu i realizacji zamówienia za wiedzą i zgodą Klienta. Jeśli Klientowi nowy termin dostawy nie odpowiada – może bez żadnych kosztów anulować złożone zamówienie.

    8. Zamówienia nie potwierdzone lub co do których będą wątpliwości bez możliwości wyjaśnienia z powodu braku kontaktu z zamawiającym nie będą realizowane.

    9. Realizacja i wysyłka towaru odbywa się dopiero w momencie, gdy obsługa sklepu stwierdzi całkowitą poprawność złożonego zamówienia zgodnie z pkt. 4 niniejszego paragrafu.

    10.
    a) Do każdego zamówienia klienta detalicznego wystawiany jest paragon. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT – na uprzednio zgłoszone życzenie Klienta, który w tym celu obowiązany jest podać dokładne i prawdziwe dane wymagane do faktury.
    b) Dla sprzedaży hurtowej zawsze wystawiamy jest dokument– faktura VAT.


    § 2. Płatności

    1. Ceny wszystkich oferowanych artykułów prezentowane są w systemie cen netto oraz brutto wyrażonych w polskich złotych (PLN)

    2. Możliwe są rodzaje płatności spośród:
    a) klient detaliczny – płatność przelewem bankowym na wskazane konto bankowe, na zasadzie przedpłaty – towar zostanie wysłany w chwili zaksięgowania przelewu bankowego – płatność internetowa za pośrednictwem systemu Paynow.pl na zasadzie przedpłaty przed wysyłką.
    b) klient hurtowy – płatność przelewem bankowym na wskazane konto bankowe, na zasadzie przedpłaty – towar zostanie wysłany w chwili zaksięgowania przelewu bankowego – płatność internetowa za pośrednictwem systemu Paynow.pl
    – płatność kurierowi przy odbiorze towaru, Numer konta bankowego: Soledo Walaszczyk, Parzyjagła Spółka Jawna mBank PL 52 1140 2004 0000 3102 8550 4037

    UWAGA. Rozliczenia transakcji elektronicznych przeprowadzane są za pośrednictwem Paynow.pl.

§ 3. Wysyłka /odbiór towaru

  1. Wysyłka zamówionego towaru jest realizowana najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po dniu potwierdzenia Zamówienia, chyba że na karcie produktu znajduje się informacja o późniejszym terminie wysyłki.
  2. Wysyłka za pośrednictwem firm kurierskich (DPD, Inpost, oraz przy sprzedaży detalicznej – Inpost paczkomaty)
  3. Towar wysyłany jest w odpowiednio zabezpieczonym opakowaniu.
  4. Po odbiorze przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić jej zawartość pod względem kompletności i zgodności ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jednocześnie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając mu wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.
  5. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Towar wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.



    § 4. Gwarancje i reklamacje

    1. Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.

    2. Oferowane produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w kartach gwarancyjnych. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów ustawy o sprzedaży konsumenckiej.

    3. Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klienta do sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. zmianami).

    4. Niezależnie od gwarancji, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy przez 2 lata na zasadach uregulowanych w przepisach ust. z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).

    5. Konsument może zgłosić wszelkie reklamacje w tym z tytułu rękojmi Towaru w dowolnej formie. Sprzedający rekomenduje składanie reklamacji na utrwalonym nośniku (korespondencyjnie na adres Soledo Walaszczyk, Parzyjagła Sp. Jawna ul. Krakowska 45, 42-200 Częstochowa lub pocztą elektroniczną na adres biuro@soledopolska.pl)


    6. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
    a. imię, nazwisko, adres Kupującego
    b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    d. opis wszelkich okoliczności uzasadniające reklamację.
    e. dane kontaktowe zgłaszającego reklamacje (nr. telefonu, adres poczty @)

    7. Odpowiedź na reklamację nastąpi w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacji od Konsumenta.


    § 5. Wymiana i zwrot towaru

    1. Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. przy zakupach wysyłkowych Klient ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru w ustawowym terminie 14 dni bez podania przyczyny.

    2. W celu dokonania wymiany lub zwrotu towaru zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. Klient powinien pobrać, wypełnić i przesłać do sprzedawcy formularz wymiany / zwrotu towaru.

    3. Klient ma obowiązek bezpiecznie dostarczyć towar na adres sprzedawcy tj. Soledo Polska ul. Krakowska 45, 42-200 Częstochowa

    4. Koszt zwrotu rzeczy – w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru do Sprzedawcy

    5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego/Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep internetowy SoledoPolska.

    6. Sklep internetowy soledopolska.pl dokona zwrotu płatności w terminie do 14 dni od daty otrzymania Oświadczenia z tym, że może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy na adres wskazany w Oświadczeniu

    7. Sprzedawca oświadcza, że w przypadku odstąpienia od Umowy nie przyjmuje przesyłek „pobraniowych” od Klientów, w związku z tym towar zwracany z koniecznością zapłaty za niego przy odbiorze może być nieodebrany.



    § 6. Ochrona danych osobowych


    1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych w celu obsługi zamówienia i realizacji wysyłki.

    2. Poprzez złożenie zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych.

    3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są przy zachowaniu aktualnych wymogów bezpieczeństwa danych (w tym RODO)

    4. Wszelkie kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności, która stanowi integralną część regulaminu sklepu internetowego soledopolska.pl

    5. Polityka Prywatności jest dostępna pod następującym adresem: https://soledopolska.pl/polityka-prywatnosci

    § 7. Zapisy końcowe


    1. Regulamin jest częścią zawieranej umowy kupna – sprzedaży, a jego treść jest obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia zamówienia.

    2. Złożenie zamówienia poprzez www.soledopolska.pl oznacza akceptację postanowień tego regulaminu.

    3 W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

    4. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania postanowień niniejszego Regulaminu będzie rozstrzygał Sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedającego – właściciela sklepu internetowego soledopolska.pl.